کمپین اسمارتیز
دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ
اگر در رویداد TGC حضور نداشتید و با بستههای پیشنهادی کمپین اسمارتیز آشنایی ندارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.
تپسل به مناسبت همزمانی رونمایی از شعار جدید خود "Smart Advertize, Samart monetize" و رویداد بزرگ TGC، یک کمپین تحت عنوان کمپین اسمارتیز(Smartize) با دو طرح ویژه برای ناشران خود ارائه کرده است. در این کمپین، بکتوری به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات ابری به ناشران بازی و اپلیکیشنهای موبایل در ایران در کنار تپسل قرار گرفته است تا با ارائه بستههای پیشنهادی ویژهای، توسعهدهندگان را از اولین لحظه تولید اپلیکیشن تا درآمدزایی همراهی کنند.
۹۶/۰۵/۰۹